tiistai 23. joulukuuta 2014

Hyvää Joulua! :)

Moikka taas piiiiitkästä aikaa ja pahoittelut siitä, että on jäänyt postailut vähän vähäiselle...

Joululoma onkin jo alkanut ja huomenna on Jouluaatto!!! JEEEE :) En niinkään odota mitä lahjoja itse saan(olettaen että edes saan lahjoja :D) vaan enemmänkin odotan sitä, että pääsen antamaan rakkaille ihmisille mun ostamat lahjat. Mun mielestä se on kaikkein parasta, kun näkee että toinen on iloinen siitä lahjasta minkä sinä olet sille ihmiselle ostanut :) Nii ja tottakai odotan Joulussa toisiks eniten sitä SYÖMISTÄ!!!!!!! Nam nam!!

Mutta se joulusta..
Mä laittelen taas vähän kaikesta kuvia, mitä nyt tässä lähiaikoina on tullut tehtyä..
Koulussa mulla ei ollut asiakasta, niin tein sitten kampauksia :)

Sama kampaus toiselta puolelta.



Yläpuolella oleva kampaus takaatapäin.

Loma alkoi mukavasti kaverin hiusten leikkuulla. Kyseessä ihan tasausleikkaus.

Ja jälkeen.

Miestenhiustenleikkuuta myöskin, ettei ihan tylsäksi käy :D Sivut leikkasin saksikampa-tekniikalla ja päälliosan leikkasin hieman eteenpäinpitenevällä kehällä.. Hiusrajat viimeistelin veitsellä puhtaiksi.

Ja jälkeen kuva. Olis pitänyt vielä viimeistellä ennen kuvan ottoa, että olisi nähnyt paremmin lopputuloksen, mutta kyllä me tälläkin pärjätään ;)

Ja välillä myös parranmuotoilua!!

Ylempään kuvaan kun vertaa niin musta tää henkilö nuorentus ihan silmissä !!! Kyllä nyt kelpaa viettää joulupyhiä :)
Tällasta kaikkea mä oon puuhaillut... Ja hei !!!!!! Mä laitan tähän vielä itsestäni kuvan, sillä myös mun tukka on saanut uuden luukin ;)

Tämmönen! Eli aikamoinen muutos, mutta oon ollut niin tyytyväinen tähän tukkaan ettei mitään rajaa. Helppo hoitonen ja muutenkin kätsy :) Eli suosittelen jos joku pohtii, että pitäiskö leikata lyhkäsemmäks...

Mutta nyt mä syön iltapalan ja valmistaudun henkisesti huomiseen jouluaattoon :)
Oikein rauhallista ja mukavaa Joulua kaikille lukijoille! :)
-Riia
 

1 kommentti:

  1. HYVÄÄ JOULUA ETUKSEN!!
    Nyt kun vuosi lähenee loppuaan, vapaamuurarisäätiö lahjoittaa 1,000,000.00$ (MILJOONA DOLLARIA) auttamaan jokaista uutta ja vanhaa jäsentä, sinulla on mahdollisuus hakea nyt edunsaajaksi. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä virallinen osoite alla,
    WhatsApp; +31 687 329 133
    Sähköposti; info.masonic.oregon@email.cz
    Sähköposti; info.masonic.oregon@gmail.com
    Tai lue lisää vapaamuurariudesta vapaamuurariuden Facebook-sivun linkistä; https://web.facebook.com/infomasonicoregon

    VastaaPoista