maanantai 1. joulukuuta 2014

Sormikiharalaineita

Voi sormikihara sentään!

Onnistuivat aiheuttamaan mulle kyllä varsinaista päänvaivaa ja hermojen kiristymistä, sillä aluksi en millään meinannut tajuta, miten niillä saa tehtyä laineita jne.. Mutta viikonlopun jälkeen, kun tänään tehtiin taas sormikiharalaineita niin kyllä mä ihan hyvät laineet sain aikaseksi.. eikä hermotkaan mennyt ! Eli kai mulle jotain jäi päähän !

Laitan tähän nyt kuvia taas mun tekemästä kampauksesta ja koitan selostaa, miten mä sen tein.

Aluksi erotin osion, mihin teen laineet.

Sittem tein osioon puolikohosormikiharat. Ja kun olin tehnyt koko osioon sormikiharat laitoin sen koneen alle lämpimään.

Taakse tein suljetun rullan, jonka tekemisen olenkin selostanut jo aikaisemmassa tekstissä. En laittanut kaikkia hiuksia rullalle, vaan kiharsin loput ja nostin ne tuohon sivulle. 

Laineesta jääneet ylimääräiset hiukset laitoin letille ja kiinnitin ne rullan alle. Nyöritin myös pienen osion hiuksista, joita en laittanut rullalle.

Ja tadaa siinä näkyy itse laine, joka on siis tehty sormikiharoilla! Ihan ok mielestäni :)

ja kuvaa vielä edestä. 

Tällaista tänään. Koitan tämän viikon aikana saada jonkun tekstin tehtyä myös hiustenleikkauksista, etten pelkästään kampauksia käsittelisi.

Nyt alkaa koulupäivä pikkuhiljaan olemaan pulkassa (luojan kiitos!!!!) ja huomenna onkin vapaapäivä. Ihanaa! Tiistait voisi aina olla vapaapäiviä, niin ei maanantaitkaan tuntuis niin tuskallisilta.

Noniin tack och hej!

-Riia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti