lauantai 6. joulukuuta 2014

kampauksia, kampauksia !

Moikkelis!!

Lauantai-ilta ja mä kirjottelen blogia.... Uskokaa tai älkää niin on mulla oikeesti joku elämäkin! Ainakin on joskus ollut.. :D Syy siihen miks istuskelen kotona ja kirjottelen blogia on se, että menen yöksi töihin.. I H A N A A A.... Tai sit ei.... Joo mut käsittelee tää mun teksti jotai muutaki ku mun tylsää lauantaita. :D Eli tota mä laitan tähä nyt ekaks kuvii, ku harjoteltii yks päivä verkkojen käyttöä kampauksissa. Ja sit laittelen vielä parit kuvat kampauksista, mitä oon kavereille tehnyt koulussa/vapaa-ajalla. :)

Noniin tässä eka tää verkkokampaus.
Eli tein kaks erillistä ponihäntää.

















Ja sitten laitoin verkon hengettömällä pinnillä kiinni ponihännän juureen ja levitin verkon koko hiusosion ympärille.

Eli tos nyt näkyy ehkä vähän huonosti toi verkko, mutta siinä se on hiusosion päälle levitettynä.











Ja tällanen tuli kampauksesta, jossa käytin verkkoa. Eli se verkko tosiaan on tossa hiuksen pinnalla. kuvasta sitä ei näy, mutta lähempänä katsottuna sen voi sieltä erottaa :)

Tässä kuva takaata. Eli sitte ku se hius on sielä verkon sisällä niin hiusosiota  on helppo venyttää ja siitä saa muovattuu näyttäviä kampauksia.... Tällasia verkkoja käytetään esim. joissain teattereissa yms. missä pitää saada näyttävia kampauksia.

Ja siinä viel yksi kuva.
Tässä joku kampaus minkä oon kanssa väsännyt joskus koulussa... tää oli musta tosi kiva :)

Takana ihan perus silmukkanuttura kumilenkillä.
Ja tässä toinen sivu. Tein etuhiuksiin ranskiksen "väärinpäin".. On kyl ihanat värit tossa harjotuspäässä !

Meillä oli perjantaina kampaus koe ja tällaisen mä tein mun kaverille! Kiitos vielä mallille :) 
  




Taakse tein rullan kumilenkillä. Ja tässä on kampauksen toinen sivu.. Harmittaa kun noi pinnit jäi vähän näkyviin...

Tässä toinen sivu! Tein vielä tohon rullan päälle tollasen pienen silmukan, ku en keksinyt mihin oisin ne loput hiukset tunkenu :D
Tässä on taas sitte yks silmukkakampaus, minkä tein mun serkulle tossa jokunen aika sitten, kun hänellä oli iltapukujuhlat ja tarvitsi apua hiustenlaitossa:)

Ja tässä sivuprofiilia. Mä tykkäsin tästäkin kampuksesta sain siihen tosi sileen pinnan ja olin lopputulokseenkin tyytyväinen :)

Noin! Siinä oli kuvia kerrakseen.. Eipä mulla nyt mitään tekstiä synny tässä tän enempää, joten jos mä nyt koitan saada vähän unta ennen kuin yötyöt kutsuvat....

Öitä!

-Riia








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti