torstai 17. syyskuuta 2015

Työhakemus

Moikka oon 21- vuotias nainen Salosta ja valmistun parturi-kampaajaksi keväällä 2016. Olen erittäin kiinnostunut tätä alaa kohtaan ja työinto olisi kova!!
Olen työskennellyt asiakaspalvelualalla jo 2 vuotta, tosin ravintola-alalla, mutta sitä kautta asiakaspalvelutyö on tullut tutuksi ja pidän siitä todella paljon.
Olen ihmisläheinen ja nautin ryhmässä toimimisesta eli isokaan työyhteisö ei ole minulle mikää este.
Työaikojen suhteen olen tosi joustava, olen tottunut tekemään päivää, iltaa ja yötöitä, joten kaikki käy.

Osallistuin keväällä 2015 Colorzoom koululaisten kilpailuun ja sijoituin siinä viidenneksi. Opintoja oli siinä vaiheessa vasta alle vuosi takana. Ja kampaukset ovatkin mielestäni yksi lempiosa-alueistani.

 Liitän alle kuvia eritöistä, jotai on tullut tehtyä.

Värjäyksiä ja raitoja on paljon tullu tehtyä koulussa asiakaspalvelussa.

Kampauksia tykkään tehdä!!

Miesten hiustenleikkuut on mun lemppareita!


Color Zoom työ !

Olen myös käynyt klassistenripsien ja volyymiripsien koulutuksen, joten jos liikkeessä on mahdollista ripsiä tehdä, niin siihenkin minulla löytyy rahkeita ja osaamista.

Ensimmäiset volyymiripset!
Klassisetripset !
Laitan liitteeksi vielä ansioluetteloni! 

Riia Wahlberg                                                                CURRICULUMVITAE
Uuttelankuja 4 b 11
24800, Halikko                                                                17.9.2015
gsm: 0509172894
email: riia94@hotmail.com






HENKILÖTIEDOT
                
Nimi:                                                              Riia Wahlberg               
Syntymäaika ja –paikka:                                     02.04.1994, Salo
Siviilisääty:                                                      Naimaton
Tupakointi:                                                      En polta



KOULUTUS
 

Ylioppilastuntkinto, Salon lukio 2010-2013
Salon seudun ammattiopisto(Parturi-kampaaja linja) 2014-2016


TYÖKOKEMUS                                                                   AIKA
 

Wiurilan kartanopuoti                      1.7-28.8.2011, 1.6-26.8.2012,
                                                                         1.11-22.12.2012
Subway                                                              24.6.2013->

Parturi-kampaamo Sarianne (Työharjoittelu)        14.4-22.5.2015

KIELITAITO
 

Suomi                                                 Äidinkieli
Englanti                                              Suullinen: kiitettävä, Kirjallinen: hyvä
Ruotsi                                                 Suullinen: välttävä, Kirjallinen: välttävä


AJOKORTTILUOKKA
 

B



TIETOTEKNISET TAIDOT
 

Microsoft Word                                            Hyvä

Microsoft Powerpoint                                    Hyvä



HARRASTUKSET
 

Harrastuksiini kuuluvat lentopallo, lenkkeily ja kuntosalilla käynti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti