sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Kampauksia ja muuta mukavaa!

Heido,

Harjoiteltiin naistenkampaus tunneilla hunnun kiinnittämistä. Hunnun kiinnityksessä on tärkeää miettiä ensinnäkin mihin kohtaan huntu halutaan asettaa ja miten hunnun pohjasta saa mahdollisimman tukevan, että se pysyy morsiamen päässä koko hääjuhlan ajan.

Eli me tehtiin lyhyeen hiukseen hääkampaus ja hunnun kiinnitys ja sama homma pitkiin hiuksiin.





 Lyhyen hiuksen kampauksesta en näköjään ollut ottanut kuvaa ollenkaan, mutta siinä oli minun pitkien hiusten hääkampaus hunnulla.

Sitten permis tunnilla opeteltiin tekemään rastoja 

Otin ohjeista kuvan, jotta pääsen helpommalla eikä mun tartte kirjottaa niitä erikseen tähän :D

Näkyy hieman huonosti, mutta selvää saa jotenkuten..

Ja siinä mun tekemät rastat :)



Sitten taas naisten kampauksiin. Harjoiteltiin kiharoiden viimeistelyä ja kihara kampauksia.





Miesten kampauksia..

Eli opettaja antoi mallikuvan ja sitten vaan lähettiin föönailee! Eli kuvassa etuosa on korkealla ja laskeutuu taaksepäin mentäessä..

Tässä sitten minun versioni kampauksesta. Olen tyytyväinen. Sain pinnasta sileän ja muotokin on kohdillaan !


  Sitten vähän erilaista miesten kampausta.. Eli saatiin itse käyttää mielikuvitusta ja tällainen mun työstä tuli :D




Sitten vielä yks miesten hiustenleikkuu kuva. Ihan kotona leikkasin, niinkuin maisemasta arvata saattaa.. Halusin laittaa tän tänne siks, että olin itse tosi tyytyväinen tähän ja tässä on mielestäni hyvin muodikas leikkaus ja sopisi asiakkaalle tosi hyvin. 


Tekstistä tuli nyt tosi tylsä, mutta kuvia ainakin riitti, joten toivottavasti se korvaa asian. Ja jos tekosyitä saa keksiä, niin pistetään sen piikkiin, että olen ollut nyt kaks yötä  töissä ja unet on jäänyt vähän vähälle.. Tuntuu ettei se teksti nyt oikeen irtoo, niin en sitä halua alkaa väkisinkään vääntämään. :D 
Joten ensikertaan, kiitos hei !!!

-Riia-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti