tiistai 5. heinäkuuta 2016

Hellou heinäkuu!

Heipsan kaikille!

Heinäkuu on jo lähtenyt käyntiin ja kesä on pian jo puolivälissä. Mulla on nyt töitä takana jo n. 1,5 viikkoa. Aika on mennyt nopsaan ja mä oon todella tykännyt tästä.

Kauheesti pelkäsin ennenkuin aloitin, että tulisko mulle yhtäkään asiakasta.. noh onhan niitä tullut. Olen itseasiassa todella positiivisesti yllättynyt kuinka "paljon" mulla on ollut asiakkaita. Hyvähyvä. Vielä täytyy toivoa, että ne tulisi toisenkin kerran😂. Olen mahollisimman paljon koittanut miettiä, miten saisin markkinoitua itseäni ja olenkin antanut facebookin ja instagramin laulaa(pahoittelut siitä kaverit). Sosiaalinenmedia on kyllä nykyaikana ihan ykkönen, koska lähes kaikilla on joku facebook tms.. ja siellä päivityksen näkee moni muukin kuin vaan omat kaverit. Kyllä sieltä muutama asiakas onkin pongannut mut ja varannut ajan 😊.

Mulla lyö pää aika tyhjää juuri nyt, joten jos haluatte että kirjottaisin ja kertoisin jostain tietystä asiasta, niin vinkatkaa ihmeessä!! Liittyi se sitten yrittäjyyteen tai parturikampaajan alaan yleensä, niin sillä ei ole mitään väliä. Laitetaan loppuun taas muutamia kuvia!!

Hauskaa viikkoa kaikille 💕


Nuorelle miehelle vähän väriä tukkaan!


pitkäksi ja muodottomaksi oli päässyt tukka kasvamaan. Mutta onneksi lopputulos oli juuri sitä mitä haettiin!


JA HEIII!!! meinasin unohtaa. Haluisin kovasti päästä leikkaamaan jotain räväkkää ja lyhyttä jollekkin! Joten jos uskallat repäistä, niin ota ihmeessä yhteyttä. 😊 hiustenleikkaus (ilman pesua/föönausta) 29e ja 43 e pesun ja föönauksen kanssa. Eli aika halvalla saisi "nuorennusleikkauksen"😉. Jos innostuit, niin tuumasta toimeen. Puh. 0440 316 776


😍

-Riia-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti