maanantai 12. syyskuuta 2016

Kuulumisia..

Moikka,

En oo pitkään aikaan taas kirjoitellut, joten korjataan tilanne hetimmiten. Lähinnä kertoisin mitä mulle kuuluu ja miten nää 2,5 kuukautta mulla on mennyt täällä Salon tuiskussa.
Mua pelotti alussa tosi kovin, mitä yrittäjyys pitää sisällään ja mihin mä oon ryhtymässä. Noh kaikki on selkeentynyt tässä kuukausien aikana ja olen oppinut paljon uusia asioita.

 Tää on ollut myös tosi raskasta. Olen edelleen subwaylla töissä, joten välillä olen 2 viikkoa putkeen töissä ja välissä on 1 vapaapäivä ja sitten taas 9 päivän työputki.. noh omavalinta tehdä kahta työtä, mutta laskujen määrä on tuplaantunut ellei jopa triplaantunut yrittäjyyden myötä, niin pakko painaa jos haluan jotain käyttörahaakin. Tarkoitukseni ei ole valittaa eikä pelotella ketää ketä yrittäjyyttä miettii, nää on vaan faktoja. Väsyttänyt on aika paljon ja hermot on ollut kireellä, joten kiitos kihlatulleni, joka on tukenut ja jaksanut kuunnella mun murheita ja paineita. 💖

Tää työ on kuitenkin tosi ihanaa. Saa olla ihmisten kanssa tekemisissä ja kun tulen tänne, niin tää ei tunnu työltä. Vaan tää on sitä mitä tykkään tehdä.
Välillä stressaa tosi kovin jos ei ole asiakkaita, mut se kuuluu tähän. Et jos huonoja puolia haluaa hakea, niin tää on ehdottomasti se.

Tälle viikolle on vielä aikoja runsaasti, joten hopihopi varaamaan aikoja (niin mun stressitasot ei nouse taivaaseen ) 😂ajanvaraus: www.salontuisku.fi
Ja hei mä oon tehny facebookkiin ja instagramiin sivut mihin lisäilen työjuttuja, joten menkäähän kurkkaamaan 😊 molemmista paikoista löydät sivun nimellä hairbyriiaw !!! 😊

Nyt oli tylsä teksti, kun ei oo kuvia mutta toivottavasti tämäkin kelpaa 😉 pistäkää kommenttia ja kysymyksiä, jos jäi mietityttämään jokin asia!

-Riia-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti