perjantai 17. kesäkuuta 2016

Uudet tuulet puhaltaa !

Heippa kaikille !

Pitkän tauon jälkeen kirjoittelen taas. Nyt on kuitenkin hyvä hetki herätellä tämä blogikin taas eloon, sillä minä aloitan sopimusyrittäjänä 21.6.2016 Parturi-kampaamo Salon tuiskussa. Olen intoa täynnä ja tosi odottavin fiiliksin.

Yrittäjyys on mulle ihan vieras asia, kun ei lähipiirissä oikein ole ketään ketä olisi yrittäjänä toiminut, mutta onneksi löysin Salon Tuiskun, missä ihana Kirsi neuvoo kyllä mua tarpeen tullen kaikessa. Ja kyllä sitä apua aina jostain löytää, jos on tarvetta. Jännittää kyllä todella paljon, miten hommat lähtee pyörimään. Päässä pyörii lähes joka päivä, että miten saan asiakkaita? entä jos en saakkaan asiakkaita? osaanko mä tehdä kaiken oikein? riittääkö rahat laskuihin?. Noh toivon ja uskon, että kyllä niitä asiakkaita pikkuhiljaa alkaa tulemaan ja toivottavasti mun luo löytäisi ihan uusiakin tuttavuuksia.

Mulle saa siis soitella ja laittaa viestiä, jos (ja kun) tarvitsee tukkalääkäriä. Aika saadaan aina varmasti sopimaan, eli ei tarvitse miettiä sitä oonko töissä vai en. Kaikki on sovittavissa :). Odotan innolla uusia ja vanhoja asiakkaita tulemaan moikkaamaan mua Salon Tuiskuun(Turuntie 14) !

Laitan vielä kuvia tekstiin liitteeksi, jotta näette tekemiäni töitä. Ja vanhoja töitä kannattaa selailla aikaisemmista postauksista.




Tällä hetkellä minut saa kiinni vielä omasta numerostani: 050 9172894, mutta Heinäkuusta alkaen minut tavoittaa numerosta: 0440 316776. Nettisivut: www.salontuisku.fi sieltä löytyy hinnastot ja nettiajanvaraus ja muuta tietoa, käykäähän kurkkaamassa nekin :).
Meidät löytää tottakai myös facebookista!

Ja koitan päivitellä blogiani jatkossa vähintään kerran kuukaudessa, jotta näette mitä mulle kuuluu ja miten hommat lähtee rullaamaan!

Tervetuloa ! :)

-Riia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti