keskiviikko 16. marraskuuta 2016

Värien maailma 💕

Heido !

Päivitystä taas tällekkin puolelle. Oon kauheesti keskittynyt tuohon somen päivitykseen, niin on blogi jäänyt ihan unholaan.. (edelleen jos haluaa siis somessa seurata minua, niin hairbyriiaw on käyttäjätunnus facebookissa ja instagramissa 😉)

Laitetaas tällä kertaa kuvia pelkistä värjäyksistä. Leikkaus kuvian sitten ensi kerralla.

Tämä syksy ja alkutalvi on ollut värien suhteen hieman erilainen. Yleensä syksyisin kaikki haluaa tummentaa ja laittaa kupari, punaista tai oranssia tukkaansa. Onhan ne syksyn värit . Joitain asiakkaita on ollut, kun on tehty selkeesti tummempaa ja syksyn värejä sekoitettu, mutta aika paljon on viileitä vaaleita myös toivottu. Johtuuko tämä viileys hiuksien värissä siitä, kun ennustetaan kylmää talvea (?). Noh tuskin nyt sentään.

Paljon on myös tämän hetken muodissa tumma tyvi ja kylmän vaalea/lämmin vaalea latva.(tästäkin löytyy hyvä esimerkkikuva). Oon huomannut, että oon myös paljon kehittynyt noissa viileiden vaaleiden sävyjen kanssa. Koulusta valmistuttuani ne meinaan oli mulle tosi haastavia ja vähän jopa "pelkäsinkin" niitä aina tehdä, koska se tuntui niin vieraalta osa-alueelta. Mutta kehitystä parempaan on tapahtunut. Jes! 😎

Okei lätinät sikseen ja asiaan ➡😂

noniin tässä heti ekana tämä tän hetken muotitukka. Tumma tyvi, muutama tumma raita ja viileän vaalea latva. Tosi kiva ja tyviväri on aika lähellä asiakkaan omaa tummuutta, niin ei juurikasvukaan pomppaa silmille hiusten kasvaessa.  

tässä tehtiin kaverille vähän jotain erilaista, mitä hänellä ei koskaan oo ollut. Vaalensin muutamia osioita, niin isoja ja pienempiäkin. Sitten tyviväri ja latvaan ihana hohtavan punanen väri. Ihana. 😍 Kaveri on ollut ihan fiiliksissä kuulemma 👏😎

tätä mä vähän jopa jännitin. En värjäystä niinkään, mutta laitettiin myös teippipidennykset. Ne mua jänskätti. Mut hyvin meni 😊 ja väristäkin tuli tosi kiva ! Ihana laventeli 😍

Tässä laitoin ihan tummia raitoja lähes koko päähän. Ihanaa muutosta, värjäämättä kuitenkaan koko päätä.

tää oli myös tosi ihana kun lisättiin tummaan väriin muutama jopa vähän pinkkiin menevä raita😊👍

ihanaa laventelia 😍

tässä kanssa laventelia 😍 rakastan tota väriä tällä hetkellä ihan tosi paljon. Helppo vähän erilainen, mutta kuitenkin hillitty 👍

Tässä tämän kertainen väripäivitys. Toivottavasti piditte!
Ihanaa joulun odotusta ja tervetuloa moikkaamaan minua tänne Salon tuiskuun 😍😘

-Riia-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti