torstai 12. marraskuuta 2015

Työssäoppimisen kuulumisia

Moikka,

Työssäoppimista on kohta takana 5 viikkoa ja aika on mennyt mielestäni todella nopeasti. Olen saanut tehdä paljon töitä, mikä on pelkästään hyvä juttu. Eihän sitä hiustenleikkausta tms. opi katsomalla, vaan itse tekemällä ja kokeilemalla. Näyttöjä olen suorittanut myös lähes puolet, joten siltäkin kannalta asiat menee hyvin. 
Käyn työssäoppimisen ohella myös tyyliopin- kurssia, joten joinain päivinä olen muutamia tunteja myös koulussa. Tyyliopin kurssiin liittyvä blogiteksti onkin tuo edellinen tekstini, joka kertoo 1970- luvun muodista. 

Mutta pidemmittä puheitta laitan alle vielä kuvia tekemistäni näytöistä.

Siinä parranmuotoilua.
 Hiustenleikkausnäytöt 3 kpl: 


Siinä muodonmuutosta omalle äidilleni <3 


Hiustenvärjäysnäyttö: 

          - hiustenvärjäysnäyttöjä on kaikkiaan 3 kpl, mutta itse olen suorittanut vasta yhden.




Tämä ei ollut näyttötyö, mutta siitä sattui nyt kuva olemaan, niin laitoin sen samantien!


 Kampaus- ja ehostusnäyttö: 


 - Näitä on 2 kpl, mutta itse olen suorittanut vasta toisen niistä. Tein työn siskolleni, joka täytti 18- vuotta ja täysi-ikäisyyttä piti lähteä juhlistamaan :)

Tässä ehostuskuvat:



Sitten kampauskuvat:





Olin tosi fiiliksissä tästä kokonaisuudesta, sillä musta se onnistui ihan täydellisesti. Sisko oli super tyytyväinen ja niin olin mäkin. Myös juhlat sujui hyvin eli kaikki oli kohdillaan :) 


Työssäoppimiseni loppuu 5.12 , joten jos sinä ja hiuksesi haluatte uutta ilmettä, niin tervetuloa!!

-Riia-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti